Saturday night !

Japp, idag är det som jag sa, lördag. Och just nu snackar jag med min underbara vän nathalie, som går i mitt fotbollslag. Hihi, vi planerar vad vi ska ha på oss imorrn och sådära ska ju som sagt till grönalund wihi, haha första gången för mig i år. Det ska bli jättekul, speciellt eftersom jag inte kommer betala mihihi. Haha okej, mina föräldrar skulle betalat annars menmen, whatever. Men jag känner mig astaggad. Jag är l i t e galen när gäller åka saker men iaf, jag och natha körde nyss en jätterolig lek , jag spelade låtar, sen skulle hon gissa vilken artist/låt det var, men jag tog aslätta låtar mihihi. Men jag tyckte att det skulle vara roligt om hon hade rätt. Var bara tvungen att skriva det. Haha, jag älskar min humor. :$ Men i alla fall, just nu har jag precis ätit, karré och klyft potatis typ, mums ! Me love pappas mat. Men jag orkar tyvär inte skriva särskilt mycket mer i detta inlägg, puss på er ! / emma,( ps. nicole du måste skriva vem inlägget är ifrån , läsarna blir förvirrade ;)<3 )



Ler du mot livet, kommer det att le tillbaka !

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv : Haha ja men det det är bara att gå vidare, fan man ska inte låta något sabba ens liv, ingenting!<333333333333

HAHAHAHAHAHA JA, det stämmer gumman! I LOVE YOU EMSIISSENN

2009-05-16 @ 20:15:41
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0