svar på tal

svar på frågor !

vilka är dina bästa vänner? 
- ja asså bästavänner Nora jojo lollo simpan och så men ,
 jag umgås ofta med folk men svårt att säga
vart bor du?
- jag bor inne i stan med mamma i fridhemsplan , 
med pappa i stureby 
vad lyssnar du på för musik?
-typ hiphop & pop inget spec det nyaste hah
hur många gånger har du strulat?
-jag har ju inte räknat
är dina föräldrar skilda?
 -
yes they are
vad är det jobbigaste du vart med om?
-jag vetinte faktiskt svårt men typ när farmor dog kanske
eller något i familjen
är du rik?
haha rik nje asså vetinte -.-
vad får du i månadspeng?
1050 kronor

Choklad / Vanilj? - choklad
Godis / Glass? - godis :S kanske
Hemmakväll / Utekväll? -  oj vetinte båda :)

svar på frågor !:D
/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0