förlåt jag ...

förlåt jag har typ inte skrivit sen jag åkte men det fanns inget internet på landet ! :( men aja ska skriva och berätta och tipsa om allt ! jag ska till och med lägga in en massa bilder & sånt jag har haft det super bra så hoppas ni har haft ett super härligt lov liksom nu är det redan slut men snart kommer skol avslutningen som jag fårpanik av har inte ens bestämt vad jag ska ha på mig liksom ! men aja bra där emma skiit bra kämpat du har bloggat en massa ! assume men juste aa har snackat med en jag känner som är ass bra på att göra headrar och hon ska fixa  våran ni läsare vad tycker ni att vi ska ändra och fixa och sånt kommentera det super bra i sånna fall,

hah roligt jag känner många killar som läser bloggen skiit härligt men vad vill ni läsa om förutom liksom vad jag och emma gör och bilder på oss och vissa ?
kom just hem från en match nu gjorde ett mål :)
idag ska jag till tadis skiiit läskigt men aja !
har liksom varit på landet så jag har sett ut som ett moster på varje bild vi har tagit , vi sov själva skit najs . jag har haft det skiit roligt på landet

nu ska ladde ner dom 200 bilderna ! :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0