fredag

hejhej sötisar har inte kunnat blogg är hos mamma och så ja blir upptagen då .
haha måste bara säga palla alla som busringer och säger :
ååh jag vill ha dig och jag står bakom dig och typ massa skaffa ett liv snäll ring med då . idag var jag inne i stan med Matilda & ida & simone roligt , vi var på fjortis donken och så , men asså vad är eran favorit glass min är verkligen ben & jerry's glassen haha :) men imorgon blir det grönalund är det någon som ska dit ? ring då 0707303514 kommer bli skiit kul är med mina bvänner :) såklart kommer det bli ass roligt men
vad går ni på för språk  jag går på franska -.-
med ida som flirtar med min simon eller hur jacob ;P men ska fixa lite nu ...

hanna hemma hos mig :)



skiit gammal bild

Kommentarer
Postat av: hanna

men nicole va har du för het bild på mig ^^ <3

2009-05-08 @ 22:26:07
Postat av: ida

din simon? omg nej nej nej nicole, min simon (a)

2009-05-27 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0