valborg yes

valborg blev inte som jag hade tännkt mig haha rolig men jag skuulle ju ha åkt till mitt landställe men istället blir helgen så här :
torsdag: valborg hos gabriella och träffar alla vid brasan på fältet
fredag: åker jag & nora till johannas landställe in fukking nowhere haha :)
lördag : johannaslandställe :D
söndag: åker hem sen match mot huddinge & enskedes 94 tjejer
så blir och blev det suppper kul haha jag tänkte lägga in bilder frånvalborg
ass rolig alla jag träffa kuuul att se er haha , var tvungen att gå lite tidigt familjen och gabbi & filip ville go home ..-.-
haha så kul trääffa min älskling Emma .. :) "typ tio sek " HAHA men
idag blir det llaandet hah så aa
mini bilder klicka på dom:
    







kommerflera haha filip en skön kille hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0