nicki here we go again

hhej förlåt bloggen ber om ursäkt har haft skiit mycket att göra verkligen :
fredag: träffa folk robert , basse
lördag: var hos mormor , och sen bio med matyas , sen sov nora hos mig
söndag: kevins fest , och match
måndag: skola , plugga träning
tisdag: var med nora och johanna ute , sen utvecklingsamtal
onsdag (idag) : plugg , norajohanna träning , läxor typ 6 st .

så jag har haft fullt upp .. men jag ska skärpa mig hur mobilbloggar man liksom ?  måste veta det asså..
men så har jag speciel grej att ta hand om men det tar vi någon annan gång hah ! emmma är oxå lite sen men så blir det med skola ;(

men jag lägger in en bild som alltid








jag ska nog ta och plugga lite nu , som jag suger på , juste vann en tävlig i skola fett duktig / kram nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0