vänskap / nicki


du är min bästa vän och det hoppas jag att du vetdu måste förstå att du är nåt speciellt du är min egna ängel, som gud hade sänt se mig in i ögonen, där finner du alla svaren jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än

du var den enda som fick se mig svag skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida du kan verkligen berätta vem jag är du känner mig bäst, för jag va så jävla kär
du kommer alltid att stå mig lika jävla nära i din hand kommer du alltid att få bära du kommer få bära halva delen av mitt hjärta  så du kan höra mina tankar när du känner smärta och lyssna riktigt noga, och tro inte att jag driver tänker med huvudet och med tangenterna jag skriverjag tänker på dig ofta, varenda liten stund tänker på dig på natten, och kan inte få en blund kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej svara på den frågan, du betyder mycket för mig i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut att jag inte tänker på dig, det går inte en natt
dig ska jag ta vara på, min lilla skatt jag glömmer aldrig när vi gick hand i hand när vi två var utomlands, spaniens vackra strand det var den tionde augusti år två tusen fem  din och min kärlek, alltihopa blev en men du betyder lika mycket, då som idag och jag vet att ingen känner dig bättre än jag






jag är tvungen, seriöst du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig.. du betyder mer än allt, jag skulle aldrig kunna leva utan dig. du är min andra halva, min blodsis, min syster, min soulmate, min skrattontimagen kompis, min bästavän, mitt allt, solen i mörktet. asså hjärtat, du kommer aldrig förstå hur jävla mycket du betyder för mig, för det är sjukt jävla mycket och jag skulle aldrig klara av ett liv utan dig. alla våra minnen som vi har, ärligt dom är helt underbara. tack för alla gånger du stöttat mig när jag har varit ledsen, tack för alla gånger vi förstått mig, tack för alla gånger du åkt till mig för att trösta mig och tack för alla gånger du ställt upp för mig! du betyder verkligen as mycket för mig, du är obeskrivlig. utan dig är jag ingenting, utan dig vägrar jag att ta ett steg. alla minnen som vi har, alla dessa år som vi har gått igenom, dom har innehållit allt, det kan jag lova. tårar, svek, bråk, skratt, pinsamheter, lycka, glädje asså verkligen allt.. (namn) jag kan inte leva utan dig. jag vill att du ska förstå hur mycket du betyder för mig! alla gånger vi bara lagt oss ner på golvet och skrattat så vi fått typ magkramp(?), alla våra tider, alla minnen, tänk? lixsom det är helt otroligt. jag trodde aldrig att vi skulle stå här idag, tillsammans hand i hand.. vi har bråkat en hel del, men det mesta ångrar jag, jag hoppas att du ångrar dig också, men på ett sett så har det ändå gjort våran vänskap starkare på något sätt, syster du är en as bra kompis.. och alla som sårar dig eller vill något illa mot dig, så får dom komma förbi mig först, jag kommer aldrig lämna din sida bebis. du är underbar och det kan inte någon ändra på. du får mig att le, oavsett om det är dag eller natt. du får mina dagar att bli perfekta! varje gång jag ser dig så blir jag så jävla glad, och det ska du veta! jag lovar er nora & johanna , jag håller er hand hårt, och jag kommer aldrig släppa den. om jag inte har er, kan jag inte leva. du har fått mig att stanna kvar så jävla många gånger, ni är en hjältar . tack för alla gånger ni fått mig att le istället för att gråta och vara ledsen. ni är verkligen otroliga, det går inte och beskriva er. jag är alltid så jävla glad, och när du är ledsen så gör det ont i mig, jag märker det på dig om du är ledsen.. för man ser på hela dig att något är fel, jag ser på dig om du tycker att något är fel, jag ser på dig när du tycker att något är jobbigt, för jag känner dig så pass väl, jag kan se när du mår dåligt även fast du döljer, och när jag frågar om du mår dåligt, så brukar du alltid säga att det inte är något som är fel, men då ser jag direkt på dig att det är en massa skit och problem som bara vill ut, och en massa dolda tårar som bara vill forsa.. tro mig, du ska alltid berätta om det är något fel, för jag har alltid tid att lyssna på dig, och fram förallt att hjälpa dig. jag kommer alltid ställa upp för dig gumman! tveka inte på mig, för jag kommer aldrig lämna dig och jag kommer aldrig svika dig! jag lovar dig, du står aldrig ensam, för jag är vid din sida hela tiden, även om jag kanske inte är med dig, så är jag ändå vid din sida och vakar över dig. du och jag livet ut, håll min hand hårt och ta klivet med mig, du och jag föralltid och efter döden, eller hur? när du ler, ler jag. när du är glad, är jag glad. är du ledsen, är jag ledsen. är du på skratthumör, får du mig att skratta. du är så jävla otrolig.. du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betyder för mig nathalie. jag går inte ett steg utan dig, för du har fått mig att tänka efter, du har fått mig att inte bara göra saker, utan att tänka efter innan jag gör dom. om det verkligen är rätt och göra så. du har verkligen lärt mig att man lär sig av sina misstag och en massa annat. om du känner dig ensam och ledsen, så är det bara ringa mig, för jag kommer då, det spelar ingen roll vart jag är eller vilka jag är med, du går före alla kompisar, för jag gör allt för dig syster, min syster. och du..  tveka aldrig på mig, för jag lovar dig, jag lämnar er aldrig! nora och johanna !








Kommentarer
Postat av: johanna

naaaaw va gylligt bästis! <333

2009-09-26 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0