Fredagskväll :)

Häärligthäärligt, it's friday! Wihuuu! :D

Idag har det inte hänt mkt , skolan fick sluta tidigare för att våran idrottslärare fyllde år så hans tjej kom och hämta hnm, haha gulligt! Men sen gick jag natha & bk hem till bk och sen kom sofia och lovisa , sen gick sofia, hon var tvungen att gå hem och städa, för att hon ska ha tjejkväll där, jag var ofc ( HAHA ego?) också bjuden , men vi har gäst här haha så var tvungen att vara hemma .. *suck?* Men vi åt i alla fall kräftor så det var ju helt okej att stanna hemma haha! Men imorrn blir det naajs, träffa anton och natha , innan min match kanske, dom ska i alla fall kolla den , sen är jag nog med dom efter.. :) eller jaa , haha natha ska ju sova hos mig haha x) Men jag kommer vara med dom efter, bättre? HAHA, jag är trött, sorry ! Men nu ska jag sluta skriva på min roman haha, :p Men mer inlägg kmr maybe.. Kanske ett godnatt i alla fall? Har tappat suget lite, skriver bara ibland när jag har lust , inte för att jag ska känna mig tvingad.. :o Aja , nu ska jag fortsätta droga data.. :/ tråkigt på en fredagskväll men jaja? Haha puussar ! / emaa
natha stoffe och jag, känns som ett år sen , men var typ lite innan sommarn bara.. :o har iiiingen kontakt med han längre, inte så synd, han är inte direct någon speciell kille, PRECIS som alla andra.. -.- enligt mig då.. ahahahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0