Jag kan itnte skriva så mkt.

För att jag måste faktiskt plugga och så, sen är jag inte direkt på världens bästa humör.. När det är skit för vänner mår jag också dåligt.. Men iaf , idag har det inte hänt mkt, var ju ''puss-och-kram''-dagen, så jag har typ kramat och pussat alla feta mkt :) okej kindpussar, men det är ju bra , vi behöver ju inte hjälpa influensan hur mkt som helst liksom? ;) Men sen istället för lektioner på slutet, kollade vi på typ circonova teater, haha den var faktiskt ganska bra, men orkar inte berätta vad den handlade om och så, men jag fick gå fram om hjälpa till jag bah höhö, vafan ? jag skulle typ flytta på två killars ben och armar och jag vene vad :s haha ganska roligt, men sen tagga jag bk wayla alicia sanna och nån emo-brud som var sannas kompis till globen och bk köpte lite saker, och balerina choko, FETT GOOODA :O Haha efterbliven jag vet men jaja. Sen tagga jag hem för träning som var fett kul, pussa folk här också :) Pussar till alla liksom! Hihi, jaa.. Men aa, nu har jag duschat och så och ska fortsätta läsa NO & SO läxa , sjuukt boring.. Aja , puss på er också, och ni har några timmar kvar att pussa folk så passa på! ;) Haha xoxo emi


ball bild vaaa? plus mina ögon är heeeta;) ( bra självförtroende?:S)


Kommentarer
Postat av: foppa x)

ååmaajjgaaadd vilka fina ögon älskling ! puss <33

2009-09-23 @ 22:09:03
Postat av: jennifer

skiiitcool bild emsi! ;D<3333

du är gulligast! :P

2009-09-24 @ 17:18:25
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/
Postat av: emma

foppa, tack gumman :) puss <3

2009-09-25 @ 15:59:48
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0