klockrenast? :d

Hahaha, min pappa har världens bästa humor jag sväär! Han bah ; emma vill du se en miffad brud? Jag bah ; viisst, Haha han bah visa ett youtube klipp på hon amandavardet ni vet? Där hon bah ; öh öh öh öh typ ni vet som hon brukar göra? Han satt och garva, och bah , jaa, är det så folk är nu förtiden , eller är hon extremt puckad? Hahahaa, jag döör, fett rolig :) Han hade väl fått i något mejl '' checka idioten! '' Haha stackars männska , lär dig prata!

 Men jaja, idag har det inte hänt så mkt , var med nåra efter skolan , först typ hela klassen ? :p Min klass är endå ganska mysig, alla är fett nära och såå, men man lär sig inte mkt man jaja ! Haha sen så kom Lollo tillbaka från att hennes klass vart på polis museét , haha hon hade haft skit tråkigt stackaren ! Fast sofia var ju med som tur var för henne. Dom var tvunga att byta klass för att dom var '' busiga '' ;) Men i alla fall, så var vi nåra stycken orkar inte skriva alla, för nåra gick lite till och från och sen kom det nya och gamla gick och jag venee haha fett förvirrat egentligen.

Sen tagga jag hem för att keeka, sen hare inte hänt mkt , tittat teve, smsat, målat naglarna ( jag kom äntligen ihåg att göra det yes! ) och nu sitter jag här. :) Händer nog inte mkt ikväll dega framför häär.. Kul? Nää, men det är ju skolvecka.. Längtar till helgen ! Men whatever , har inga bilder från idag tråkigt.. :/ men ni får tjata på att jag ska få en bättre kamera av pappa, inte mitt fel ! Oj shit , det här inlägget blir fettlåååångt. Aja , bjussar på någon gammal bild, och en fett skön låt! Ganska bra det också eller hur? :) xoxo emma !


erkänn , jag & phelusha är fett söta? Haha love you, feee- powääär !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0