läxor :(

Hinner inte skriva så långt som jag tänkt eftersom all tid typ går åt den där jävla engelska läxan -.- man ska typ skriva sammanfattning på två korta filmer som vi sett åååh så tråkigt och jag får liksom helt stopp i huvet.. ååh. Men íallafall igår var jag med natha och lina , vi var på ip, asso har nog inte haft så kul på läänge ! garvade som faaaaaan haha hela tiden. :d underbara vänner , love you! Men i alla fall så tog vi nåra bilder som natha tvingade mig att lägga in på datan , såå jag tänkte att ni kan ju också få dom ? om ni vill ? nehe.. skoja ! :D haha aja , here they come ;) pussar / emma


tre knasbollar på en hög, alltid lika kul :)

vart tog lina vägen?:O ( titta under mig !)

den bilden är sjukt najs :d

den bilden är faktiskt fin .. :) jag älskar er , tack för allt älsklingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0