både och

ååååhh imorgon .. ska jag först träffa noah och så barnvakt sen ska jag hålla på lite sen ska jag på middag i akaaaalla men härliga släkten,på söndag e jag ledsen kan inte träffa pelle :( ska först på min lillebrorsdop sen ska jag på påskmiddag på lidingö .. jajaa mina kusiner finns ju där så :P alla säger attt dom på lidingö snackar tex så här :
liiiiiiiiidingö utalar i välldigt långt och allt .. mina kusiner har jag inte märkt av så mykt att som utalar iii och sånt aja -.-

ska nog sluta snart ska messa med min bebo och chattar lite till och ta bort lite smink och sånt
call me if you want eller messa ni kan fråga eller ngt om ni inte har det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0