Dålig uppdatering

Sorry för dåliga uppdatering, not good ! Men i alla fall så ville jag bara slänga in ett litet inlägg för att jag inte skrivit på länge, för jag har varit supertrött P.G.A skolpolis .. Aja i dag ska jag snart på träning eller snart och snart, ska väll åka om cirka en timme (?). Vet inte riktgt om jag ska äta innan , är inte direkt hungrig, men kanske borde. I alla fall , har jag haft jättedålig matlust dom senaste dagarna , whats wrong with me ?! Jag har alltid älskat mat, men nu känner jag aldrig för att äta mer än typ frukt .. Herregud .. Menmen äter i alla fall, no anorexia here no. Aja lägger in nåra nyredigarade bilder för eran skull sötnosar ! Puss på er, och fortsätt läs :) / loooove emsi

  

vet att första och sista bilden är sjuk lika varandra, men jag blev nöjd med dom så låt moï ! :D
Den i mitten tycker jag blev finast, har jag fel ? Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0