/ E'

okej har inte mycket att skriva om ska snart på träning sen ska jag sova hos rakel ! mysigt, mysigt, det var ett tag sen. haha. juste kommer inte skriva imorrn för vi ska ha gäster och snt och då måste man vara social -.-' haha pallar verkligen inte, vill umgås med roligt folk på en lördag inte tråkigt. aja det är bara att gilla läget tyvärr ! men tänkte lägga in lite bilder nu hihi. hoppas allt är bra med er !
xoxo your emi

( klicka på bilderna)

   
     
  

Bild 1. Jag i en gunga , kul att redigera.
Bild 2. emi <3 louise , bästavän
Bild 3.  soläääääään
Bild 4. Me and rakel ( som jag ska sova hos )
Bild 5. Moí, rolig bild.
Bild 6. En helt okej bild som man ser hela mitt ansikte på!
Bild 7. emma & nicole, tha bruds ofcourse :D
Bild 8. Roligaste dagen i mitt liv HAHA, årstas gangster :$
Bild 9. Vad ska man säga .. :P
Bild 10. HAHA, emi a long time ago ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0