förlåtförlåtförlåt

usch , känner mig jätteelak mot nicole har inte skrivit på två veckor. fast under lovet satt jag typ knappast vid datan , men dom senaste dagarna har jag bara inte orkat .. :$ eller ja, hade ingen lust. men kände mig faktist lite skyldig nu, ska försöka , om jag sitter vid datan , vilket jag ska försöka sluta lite med. för när jag väl har satt mig har jag svårt att komma ifrån ... not good.  men i alla fall ska försöka skärpa mig och typ sätta gränser hur länge jag får sitta. haha. fast när det är varmare och ljusare vill man ju vara ute, men när jag är hemma vill jag vara med familjen , har märkt hur lite jag är med dom nu på senaste tiden. stänger in mig på mitt rum för att kolla en liten grej klockan åtta, sen vill man bara kolla vilka som är inne på msn m.m och så fastnar man .. *suck* aja , that's not me anymore ! haha aja, idag har det inte hänt mycket eller jo det har det ju , var i coca-cola fabriken med klassen ! haha det var ganska kul för fick vi kolla hur dom gjorde, men vi fick inte veta ingredigenserna ;) attans också. ganska träkigt man fick inte ta kort. haha jag och alexandra hittade kapsyler på golvet, och man fick typ inte ta dom , men hallå ? fett ballt att ha oanvända kappsyler haha. så kan jag bara låta dom ligga på golvet eller ? haha nej , måste ju ha en så jag ''baxar'' en haha och nu har jag en. fett stolt. i alla fall , sen fick vi köra ett spel , ganska kul faktist, haha vi kom typ trea (a) inte så bra men i alla fall .. sen under typ fem minuter fick man dricka så mycket man kunde under dom fem minuterna. kan säga att jag drack 2 fulla glas och mådde illa efter det haha. medans nathalie och alexandra skulle tävla med varandra och båda drack sju glas! herre min gud säger jag bara. hahah. aja det var väll dagen eller ah sen fick vi åka hem och ha lite lektion. aja

puss på rumpan / eran emma , ( äntligen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0