from e to r

måste bara skriva om en brud, som betyder otroligt mycket för mig , min syster, min tvilling, soulmate, livbåt sunshine och så mycket mer ! hon är helt underbar, och kommer alltid vara ljuset i mitt liv. vårat föralltid är inget jag tvekar på gumman. jag kommer alltid finnas där för dig när du behöver det. det vet du. du har alltid funnits där för mig, du har alltid varit en som jag litat på till tusen. lämna mig aldrig! den dagen du inte orkar kommer jag kämpa för två. tack vare fotbollen lärde jag känna dig, och jag är så himla lycklig ! du gör min dag helt perfekt, allt blir underbart. kommer finnas där , bra dagar dåliga dagar. jag kommer alltid stötta dig, vad det än är. det vet du. i mina ögon är du helt underbart perfekt. låt aldrig någon trycka ner dig okej? du är bäst älskling. jag älskar dig ! allt vi har varit med om , asså det känns som om jag har kännt dig hela mitt liv, när jag typ har kännt dig 2-3 år? jag vet inte, jag säger allt till dig, jag litar på dig till 110% du är underbar. alla minnen , är prislösa. bara jag ser på dig blir jag lycklig. du är en av mina närmsta vänner, du ligger riktigt nära hjärtat. kommer aldrig släppa taget om dig, aldrig! you are best sweetheart. you make my day. kommer älska dig till mitt sista andetag. du betyder världen för mig älskling ! helt seriöst, du har varit världens stöd för mig, alltid den jag kunnat luta mig mot när jag varit svag. du vet att jag alltid kommer vara den personen för dig. du vet att jag gör exakt vad som helst för dig. jag dör/dödar för dig. vad vare vi sa, om du hoppar kommer jag itne hoppa med dig jag står där nere och tar emot. förevigt hjärtat. varje gång du fallar tar jag emot dig. jag finns där varje gång livet känns piss. för du har alltid funnits där för mig. men när jag är med dig är allt underbart. jag älskar dig rakel susanna kvist , jag älskar dig olagligt mycket. du gör världen till en så mycket bättre plats, det borde du veta. emi <3 rakel. solklart :)

Kommentarer
Postat av: Rakel

Shit gumman vilken text. Jag älskar dej tvilling, allt som vi har gjort tillsammans, det finns inga gränser för hur mycket du betydrfe för mig. Det kommer vara Rakel&Emma föralltid <3

2009-04-27 @ 20:02:54
URL: http://rakelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0