God morgon ( varning för långt inlägg )

Hejsan allihopa, förlåt för det korta inlägget igår och inget i lördags men jag hade ju bra själ.
om lördagen;  I fredags sov jag hos rakel som ni vet , och då när vi vaknade tänkte vi ; hmm vad ska vi göra idag? sen tänkte vi först cykla till globen , få lite motion och så, sen ändrade vi oss och tänkte cykla till sickla , men varken jag eller rakel skulle hittat haha, så vi skulle antagligen kört vilse. så vi gjorde det enklaste , vi åkte in tlll stan. haha och vi shoppade ganska mycket. jag handlade för lite över sex hundra tror jag, och vi köpte typ bara rea saker. men det känns ändå som om jag inte köpte så mycket .. aja haha. efter att jag och rakel gått in och ut i nästan varje affär började vi bli trötta runt klockan fem - sex så vi åkte hem. och då hade vi kommit dit ungefär vid tolv , så vi hade gått runt i några timmar. men jag köpte i alla fall , två linnen, två tights, ett par shorts, ett par skor, en present, hår nålar. ah men det var väll ungefär det. och så mat , vi käkade på donken! mihihi. men sen på lördan när jag kom hem stod det färdiglagad mat hemma oxfilé och klyftpotatis , mums ! sen efter det så skulle the family och jag kolla på film. det vart marie atoinette ( stavning?). den var väll helt okej , hängde inte med så mycket smsade istället :$ haha det var väll min lördag.
om söndagen ; ja i söndags hade jag verkligen kul haha. haha först var det fotbollsfoto, usch dom blir aldrig bra. i alla fall det var inte så mycket utav min dag utan det hände lite mera efter. för jag och nathalie hade bestämt att vi skulle dragit till ip och kollat på nåra killars match , och på vägen mötte vi rakel , carro & jonna! haha i alla fall så drog alla till ip och smarta rakel tänkte ju på att ta med boll och natha gjorde inte .. :P jaja, men när vi väl kommer dit är det typ matcher på alla planer och matchen vi skulle kolla på hade inte börjat så vi såg några killar i rakel och carros klass så då måste vi ju säga hej. haha alla där var typ fett blyga och så , men natha kan ju aldrig hålla tyst , så då ska hon bah typ kommer ni ihåg hur man dansade när man var liten lalala ställer hon sig och dansar hahah. fast det var förisig efter vi hade käkat bullar hemma hos rakel .. jaja asså jag tror inte jag inte kan skriva så mycket mer om dagen , kommer bli en bok då, men i alla fall , det hände mycket , cyklade runt , ''snodde'' sparkcyklar haha, typ kutade in på en killes tomt för att han hade studsmatta, kommer inte ihåg vad han heter dåra . menmen :) sen var det ju wipe out på teve och kunde därför inte skriva igår. aja lägger in lite bilder på det jag köpte, eller itne på tightsen och presenten :) orkade inte ta bild på tightsen haha. aja puss på er, och sorry för att det blev ett så långt inlägg :P


linne från ohio 49 kr 
shorts
från hm 99 kr

linne från hm 49 kr

( ingen bra bild man whatever) skor från DinSKo 249 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0