haha hanna och jag

mitt och hannas samtal haha :

hanna säger:

;);; <3


älskar dig säger:

hahahahhaah ccpppp hannna


älskar dig säger:

ta och ät upp en bajskorv


hanna säger:

nej tack, den liger i toan


älskar dig säger:

hahhaha men ta upp den ?


hanna säger:

kanske <3


älskar dig säger:

jag kan hjälpa dig ? <3


hanna säger:

aa tack


älskar dig säger:

vrsågood men på ett villkor ? att jag får en klubba av en kille ?


hanna säger:

haha, klubba? du kan få av min pappa


älskar dig säger:

haha okej då -.- jag ville ha terences <3


hanna säger:

aaaaaaaaaha, men hans kan du få ist <

hanna säger:

3


älskar dig säger:

jaaaaa korven


hanna säger:

hahah <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha



vilket roligt samtal :)XD

2009-04-14 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0