Lite B

Hej jag har  borring nu ska kontakta ngn men men ..
jag måste verkligen be lovisuuu att fixa vårn header
den vi har ni e super ful right ? :) lag läger in några bilder från helgen och sånt :)
men föresten kom jag på att lovisa ligger på sjukhus och opereras
hon bröt armen på en match som vi vann ..
måste bara säga igår var jag med emma och vi gick runt lite träffa
några i min klass haha (om ni läser) så e dom störda haha  terence
nasim basse och dom sen så köpte vi glass härligt vääder som fan . vart har ni varit utomlands sist ?
sen träffa jag mirjam och gjorde gröna muffins hiihi panik hade träning sen
roligt .. vad tkr ni att det e för ngt vår eller sommar väder ?

jag nora och lollo

 haha mathias :) lite simone
föresten så åker min mona bort till teneriffa kommer sakna henne som fan gmn :)
ha det så bra :D

dagens outfit :
linne - gina gammalt
strumpbyxor - mammas -.-
tjocktröja - h&m
keps- en stjärna på ngt märke vetinte vad
svart väst - ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0