lördag sl-kort not working

hej bloggen & alla söta läsare  min dag idag har varit skön :)  Nora sov hos mig ju och vi följde med Love hela vägenhem till honom  , jag har alltid varit den som skrämmer upp mig själv och nu när vi skulle gå ensamma hem själv så var Nora lika rädd som mig , aja snacka i telefonen  på vägen hem så det kändes tryggare sen , men idag vakna jag och nora att min lillebror kom in och ville att vi skulle köra honom i en barnbil -.- så vi underhöll honom och åt frulle  men sen åkte vi till ip med magont & kolla på bredlagetsmatch dom förlora med 3-0 tror jag ..  & kolla när Joel dömde 97ornas match rätt najs :)" lille " joel fast han e 185 typ :O  som love . men nu är jag barnvakt åt lilla Noah han är 2 år . lääääääägger in bilder från gårdagen . :) sen  ska gånu puss puss ligon skjuts haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0