Redigera bilder / E'

Hehe , hej igen , mitt tredje inlägg på den här förmiddagen , men whata heck, mer för er att läsa :) ville bara visa några bilder , jag hittade en amatör-sida, eller så är det en bra sida, men jag är en amatör ? Haha jag vet inte, men i alla fall, så kunde man redigera ganska balla bilder hihi, ska visa några som jag hunnit med. haha återigen pussar på er, från emi.

  
det gick inte att ladda upp dom andra .. -.-
aja , sidan är min lilla hemlighet just nu haha, suckers :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hemsidan? snälla säg :(

2009-04-21 @ 19:50:17
Postat av: emi

haha bara för att jag är så snäll .. fotoflexer.com

säger inte hur ni gör, men det är ganska enkelt :D

2009-04-22 @ 10:43:43
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0