haha nu ...

haha nu sitter jag här med lousie  hah vi ska svulla
vi har köpt grädde
brago kex , godis , kakor , dricka
fyfan har ont i magen ..
någon som vill ge träningstips hihi ?
jag ska lägga in bilderpå  det vi åt ser
inte mysigt ut .. har alla fått påskägg idag eller ?
jag har :D vad får ni e era påskägg ?
bara godis , har inte ni börjat tröttna på all mat som man
ska äta varje gång det e typ som julmat haha

innan man har ätit allt detta :

allt detta ?

här försöker man göra det fint ?

bokstavskex

här mådde man inte bra ..
jag varnar inte bra för magen.
hah ..

Kommentarer
Postat av: nadja

det dära äter jag ofta kanske därför jag ser ut som jag ser ut ? har inte fått några påskägg tyvärr

men jag äter inte påskmat

2009-04-09 @ 23:17:11
Postat av: Anonym

bokstavs kexs e såå goda

2009-04-10 @ 21:05:21
Postat av: Anonym

det e så sant :)

2009-04-10 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0