påsk dagen

såååå häntligen hemma igen tänkte börja lite snabbt om

lördag: då åkte jag först till barkaby super billigt allt där
köpte ett par skor och sen kista och fick lite saker :)
sen så vart det AKALLA :)  dom som var där min mamma
mormor ,morfar mina två morbröder skit sköna, gammelmormor
, gammelmorfar , kusiner ,min pappa och lillebror som gick min pappa och lillebror
ni som undrar jag mina föräldrar e skilda -.- fast jätte bra kompisar ,
där fick jag massa grejer stort + var oxå all mat haha
detta fick jag :
    
 



bild 1 : e på det jag fick 
bild 2 : den jätte stora choklad asken :O
bild 3: den stora korgen jag fick
bild 4 : nu ska jag berätta vad jag fick i påskpresent :
1:en väska den blåasvarta -från h&m och fick av mamma
2:stora korgen - frånpappa med godis i 
3: alla tre påskägg av lars & ppetra och mormor & morfar 
och mamma :) 
4: solglasögon - från mQ super fina vill nu se dom säg till 
5: tröja - gina tricot 
6: toblerone- morfar 
7: skor - pappa 
8: 400 kr av pappa

 berätta va fick ni ?
jag e nicke -nyfiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0