" allvarliga tankar "


Låten passar egentligen inte alls till det jag tänker skriva om , men jag älskar den.. Men åh , jag är så pantad.. Jag bara hoppar från kille till kille, flörtar med alla.. Vad är det med mig?! Seriöst, du som var sjukt mkt för mig, typ nyss, betyder ingenting längre.. Jag är faktiskt osäker på ifall jag ens gillade dig.. Jag gillade nog dina ord mer än vad jag faktiskt gillade dig. Men nu , så kommer en annan ! En som är mycket charmigare, en som jag faktiskt gillar på riktigt.. Och jag tvivlar inte.. Eller jo lite, men itnte på själva han. Det är för komplicerat, men jag tror nog att det ska gå höhö.

Jag är osäker, men jag vill vara med han hela tiden! Jag har inte ens träffat honom.. Hur kan jag vara såhär? Först gillar jag inte någon på typ två eller ett år jag venne riktigt, sen kommer det två på rad?! Och den första gillar mig fortfarande.. Fast I DONT LIKE HIM ANYMORE! Jag är typ dödssäker.. Men jag vill inte vara fittig och vet att jag kommer träffa han i alla fall, fast det är bara elakt mot han.. Jag vet, det här är inte bra.. Men jag kan inte kontrollera mig själv! Åh , i'm so confuised.. I hate it.. Men åh, jag är duum.. För jag vet att ''nr 1'' fortfarande gillar mig, och jag typ beter mig som om jag gillar honom tillbaka..

Varför? Killar är sååå förvirrande.. Men samtidigt så är dom helt underbara. Haha det måste vara en otroligt smart människa som sa '' boys, what you gonna do? You can't live with them, you can't live without them! '' Fast iof skulle jag komma på dom orden själv hahah! :P Men det är ju sant.. Men nu ska jag satsa på nr2 haha min baby :) Han är sötast, for real. Så nu har jag bestämt mig haha, har ju sagt att det är bra att skriva ut! ;) / emsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0