filåt igen..

Men jag har ju ett liv!

Haha har varit i Trekanten båda dom här dagarna, badat , hoppat från träd, simmat ut på mitten av en sjö haha , solat & träffat lite pojkar. Och från igår till idag sov sofia & bellen hos mig. Så jag har hunnit med mycket förutom att sitta vid datan. Men jag är glad att jag inte är beroende längre utav datan, och att jag har vänt tillbaka dygnet. YEY ! Men nu har jag inga flera planer, äta god middag, mysa med familjen , sen typ imorrn ska jag och jonna kanske ha piknick och mysa lite och sola ! Haha måste ju passa på. Men iallafall, så kanske jag uppdaterar lite ikväll också och så, men vi får se lite :p Men jag kan ju iallafall inte bli sämre just nu? Haha börjar bli tråkigt att skriva förlåt i varje inlägg.. Jaja, puss så länge, nu får ni piiix ! :) / emiii

 
torsdags outfit, dags att bada!

jag & bellen, fast ingen kom med på bilden x)

världens absolut bästa sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0