Haha roliga läsare :d

Haha nu går det uppåt igen ? Inte för att jag klagar!

Hejsan alla bebos ! Hur mår ni ? Med mig är det perfa, haha, är på väldigt bra humör.. Men varför är lite secret.. :$ Men i alla fall idag inte gjort nånting förutom att gå på ''träning''eller det var inte någon tränare men en pappa kom med lite bollar haha, så vi var några som övade på hörnor och att skjuta in i mål då , men sen började jag och rakel öva på dubbelkullebyttor ahahhahaha, det gick dåligt! Haha sen spelade vi inte en film hahah, den ska in på youtube och sedan bloggen, men jag har den inte så kip ska ge den till mig så aa, vi får väll se när det kommer upp. Men det var snett när man kolla på den, så när den kommer upp får alla sitta snea och kolla hahah, men det gör väll inget? Trodde inte det ;) Haha nej men nu ska jag checka in andras bloggar, min favorit sysselsättning på datan! Tusen pussar :$ / ema


i looove my self, (a) & my eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0