hahahahahah

Jo , nu har ju redan nicole lagt ut min fina video hahahah, asså skit vad jag garvar haha. Men i alla fall, så spelade jag Natha Jennifer och Amanda in detta på ung 08 , haha shit, men man måste väll bjuda på sig själv right? Aja, det var ju inte allt vi gjorde, vi har åkt sån där lift grej på brandbilar ni vet ? Och jag fick pröva en brandhjälm, fett coolt? :) Jennifer har bilder hihi. Men sen spelade vi i en speak up grej också höhö. Vi gick runt och chillade och hade det bäst helt enkelt ! Och en kille bombade jennifers armar ahahah med comviq stämplar. Men jag har inte så mycket säga ärligt. Men nu är de ju så att jag åker bort i helgen som ni vet .. ? haha så nicole får klara sig utan moi. Puss alla, ni är guld ! / emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0