I hate this part right here..

Jag hatar att sakna folk. Jag hatar det. Jag vill ha alla underbara nära människor mig, då mår jag som bäst. Men det är onödigt att önska sånt man inte kan få. Jag ser till att hålla kontakten med alla som är värda det, men det är så svårt att hinna träffa alla så mycket man vill.. 365 dagar om året låter så mkt , men känns så lite. Men jag har mina nära vänner nära mig, jag  kämpar verkligen för att hålla kontakt med vissa, men dom är värda att kömpa för. Jag orkar inte lägga mitt liv på att kämpa för folk som inte är värda det.

Jag lägger ner energi på rätt saker & känner mig älskad. Den känslan älskar jag. & jag känner den nästan varje dag, typ varje dag. Bara vissa personers leenden. Så små saker gör mig så glad. Bara man visar att man bryr sig , det är det bästa som finns. Jag har j*vligt tur med vänner kan jag säga.. Jag skulle säkert kunna räkna upp typ 5+ som jag verkligen kan lita på till 1000%. Tyck att det är lite om ni vill, men tro mig, det duger gott & väl för mig. Folk som bryr sig om mig & älskar mig, som jag allt för och dom för mig.

Jag behöver inte fler i mitt liv nu, jag vill bara ha dom jag har nu och vara riktigt nära med alla. Alla mina vänner är underbara, helt otroliga på sina egna sätt. Dom gör mig hel! Det känns i bland som när folk jag inte umgås så mkt med vill bli nära , tänker jag bara hur ska jag hinna?! Man vill kanske inte erkänna det men alla sätter egentligen sina vänner på en lista vem man helst vill vara med. Fast på min lista är det på nr 1 , alla mina nära. 2 alla andra. Jag vill inte vara elak och dissa folk ,men det är klart att vissa går före. Gah jag är förvirrad på mig själv ibland, och måste tänka för mig själv.. Nu vill jag dcela med mig en låt jag älskar, den är underbar att tänka till. Plus en hälsning, till alla mina nära vänner, som jag verlkigen göra vad som helst för. Jag skulle inte vara samma person utan er! / nattdjuret emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0