Kom på en grej..

Jag har typ inte berättat någonting om östhammar med laget! :o Men nu har rakel lagt ut skitmkt bilder på fejjan som jag har tagit, så istället för att skriva ska jag lägga in bilder tänkte jag.. :p Haha sen kommer jag lägga lite kommentarer till bilderna och så , så det blir lite att läsa, najs ? :) tänkte väl det .. here we go!





när vi kommit fram och man bäddat och valt sängar och hela den där skiten, så sprang vi ut och ( tog bilder :d) gunga! Najs, gunga is tha shiet :)

sen tog vi ännu mera bilder .. :p

åhhh, min lilla bellen.. var du tvungen att byta skola? Aja, det är ju bra att du inte flyttat iallafall. Men saknar dig!



HAHA MEEEEEEEEERA BILDER ! :p

Dagen efter åkte typ alla ut med kanoter , båt , & det fanns två trampbåtar! :d men ena tramp båten var med om titanic 2 ggr, och jag var med båda.. Men det tar vi en annan gång.. Haha mkt bilder ! Ha det bra. puss / emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0