Stackars nicki..

Åh, jag är såå elak.. Jag skriver typ aldrihg i bloggen! Det är sjukt dåligt av mig.. Men whatever, jag har ett liv förlåt, ska försöka vara lite bättre.. Men igår till idag sov natha hos mig för första gången mihihi, skiit kul faktiskt, hon har bra humor den där flickan :) Och idag så idag så har jag haft match, det gick inget bra alls.. Eller vi spelade ju bra, men vi hade inge flyt.. Och vad folk än säger, man måste ha flyt! Hihi sen har jag inte gjort nånting, eller duschat legat i soffan ätit palmyra keebaab världens goaste kebab hihi, och smsat.

Och nu kollar jag på simpsons och bloggar haha. Ikväll ska mamma och pappa på typ någon kompis fest eller vene men det är FF WOHO, nån som vill komma? Fast iof är min brorsa hemma.. -.- Fett boooring, hihi. NEj men kommer antagligen sitta vid datan hela kvällen ( YEEEEEEEEEEAAAAAAAH ! Mer blogg inlägg? :P ) & maybe snacka i tele, idon'tknow! Hihih, någon måste underhålla mig, undra vem.. ? :p jag vet inte.. Kanske ringer GabbeGubbGabb eller va vi nu kom fram till igår x) okej , det här inlägget blir långt & oseriöst, sorry! Love yah / emsi


jag och natha at östhammar, älskar dig bebo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0