Stalker.. ? :o

Haha jag skoja bara, det är bara min kompis Jonna som tjatar på mig att skriva för att hon är beroende utav bloggen, SYND! ;) Nej men hon ser till att jag uppdaterar och det är ju naaaaaaajs? För er haha. Men idag så var jag ''matvärd'' haha alltså hjälper till i matsalen med att typ stoppa in disken i en maskin och sen bära ut det till alla i matsalen.. KUL! Sajk.. Men man får glass efter och man missar lektioner så det är ju härligt ? Haha men efter skolan var jag med Lollo & nattis hihi, skitkul som alltid? :) Juste felle var med lite i början också.. Men iallafall det var min daaag. Har no pictures of today, im sorry! Men ni får tjata på min pappa så jag kan få en bättre kamera, eller , wait to christmas? I dont know.. Men i alla fall hoppas jag att alla mår bra, och så.. Love yah ! / emma


En bild på alla tre jao! :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0