Ung 08 , wow ! ;)

Jajamensan, ung 08 för fulla muggar!


Japp idag åkte jag rakel , jennifer, natha, lina & carro till Kungsan och var på ung! Det var fett najs, förut att det började regna -.- Haha men vi sprang runt och prövade på allting , tog godis och massa gratis saker höhö. Men det var ändå väldigt najs och i slutet stod vi bara vid scenen och det var nåra b-artister typ? Kommer inte ens ihåg vilka , haha kommer bara ihåg att dom sjöng den där låten '' Alla vill ha dom , det är tuttar! '' eller nått sånt haha. Ni vet ? Haha kanske inte.. Men imorrn ska det ösregna? Och då har jag ingen lust med att vara där, så ska nog dra dit på torsdag tänkte jag .. Haha intressesmurfarna antecknar! Nej men hälsa om ni ser mig vetja! Skulle bli skitglad :p Haha men nu har jag inte så mycket mer att skriva och det vart typ inga bilder idag? Haha iaf inte från mig. Men bjuder på en bild på mig och rakel yey! ;) Puss ääääälsklingar ! / emsi bäjbi ( nattah & lollo fattar :p )


skit gammal bild :p i love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0