iQ

hej alla ! igår pallade jag inte gör inlägg faktiskt och kom hem sent hade träning och allt sånt , hah och så var jag med johanna inne i farsta chrstoffer skulle komma men han väga inte , tönt ! nej men och igår kväll bestämmde jag jacob johanna och simone att vi skulle på allsång på skansen och det belv tidiggt att åka occh paxa platser som vanligt var jag inne i hötorget typ en kkvart och köpte en tröja , sen satt vi och paxa platser i 5 TIMMAR !  ooooh aa shhiit asså fast det kännes kortare sen prata vi och allt skiit mysigt ! nu är man trött och imorgon fyller min låsasmamma år så vi ska fyra stort och vi ska till gävle sså det blir ingen träning för moi ! aja ...

håller på ladda ner bilderna jag tog ! från skansen .







(bjuder på den asså )













kramar / nicki <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0