FÖRLÅÅÅT !

Förlåt , jag skrev ju att det skulle bli mkt inlägg idag ? Jo jag tänkte det, men sen började jag kolla på film, och den var skiiitlång, så jag orkade inte se klart den, så jag började städa mitt rum för det behövdes verkligen :o och jag skojar inte. Ni får se innan och efter bilder, men man ser ju inte dammet på innan bilderna, men jag hade fått husdjur om man säger så hahah. ;) Men sen efter så ringde mamma bah, ville du träffas i ******** & handla på ******* ? Haha jag bah , JAAA ! Så åkte jag och mötte henne och handlade två par jeans en tjocktröja och en jacka typ :p Lycklig.. Är inte alla det när man köpt saker ? :o Höhö, men sen så när vi handlat, så började vi gå hemmåt för mamma hade cykel, sen så istället för att äta hemma, så åt vi på sono hihi sushi resturang! sååå längesen jag åt det asså. Ja, men det är väll vad jag har gjort idag haha, puss! / emma pemma femma är hemma

ps. bilderna på dom nya kläderna kommer i ett nytt inlägg så det här inte blir för långt ;) ds.
Före bilder!


ni ser inte dammet men det var mest damm på den där -.-


efter bilder!

haha nöjda? det är jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0