Typ världens bästa tips ?

Ni vet hur men känner sig när man känner sig arg, sviken , ledsen, allmänt nere, eller verkligen olyckligt kär ? Haha jag kände mig lite så igår, eller ja, inte allting samtidigt dåra, men alltså, typ arg & sviken, så vet ni vet jag gjorde då ? Jag klickade fram programmet word och skrev en riktigt lång text. Jag hade ingen aning om vad jag hade tänkt att göra med den, jag bara skrev och skrev och skrev, haha och sen när jag hade skrivit klart, så var jag glad. Det kändes så otroligt bra, som man hade fått prata med någon utan att behöva sitta och förklara allting. För jag fattade precis vad jag menade. Sen när jag var på bra humör igen, vet ni vad jag gjorde då ? Jag raderade hela allting. Varför skulle jag spara det för? Haha , jag lovar man mår jättebra efter.

puuuussar emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0