16:53

sak dra nu kanske hinner blogga lite snabbt imorgon men åker klockan 4 och så .

men vi får se vad som händer , hoppas ni kommer ha en super härlig vecka efter som att emma gumman åker på torsdag vad jag har förstått så kommer hon hem på måndag , jag åker på onsdag (imorgon ) kommer en på måndag tror

jag men men , så hon hinner väll blogga lite mer men jag får se . Kommer sakna dig emma oxå .
jag ska försöka ta så mycket kort som möjligt men det kommer bli svårt kommer spela så mycket fotboll ( hoppas det är fest) som det skulle varit på roslagscupen med det var för 96or hah , aja ska dra nu oxox kiss and hugs !


bilden är tagen .. 06/07 i grekland på segling haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0