Jag är väll tvungen? ;)

Jag känner mig nästan som att jag är lite tvungen att skriva efter annars får ju nicole göra allt jobb! Haha hon gör ett jättebra jobb tycker i alla fall jag. Igår var jag ju på grönan så då kunde jag inte skriva. Hihi , jag åkte insane fem gånger! Och tilt två gånger (!) Jag köpte kort på mig och bellen också, så jag ska bara orka ta kort och lägga in på datan, hihi! Så ska ni få se den fina. Haha tjejen som satt brevid såg ut som att hon skulle börja grina, stackarn! Medans jag och bellen såg typ överlyckliga ut. Haha idag åkte jag och rakel in till stan och gick runt lite och kom bort från enskede .. Det var mysigt. Älskar rakel! Men i alla fall sen så åkte vi  hem igen och då ville lina och natha att vi skulle till enskede och då träffade vi dom + carro, jonna och lisa! Hihi det var kul. Aja, tyvärr har jag ingen bild till detta inlägg, men puss på er i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0