jag chattar

chaattar med några så här  är konversationen mellan mig och oskar :  ganska konstig och så :P



SOMMARLOV säger:

haha okej det tar jag som snart ?


oskar säger:

jaja


SOMMARLOV säger:

bra vad vill du ha till middag då ? har gjort ärtsoppa men men


oskar säger:

jag som ville ha bajs


SOMMARLOV säger:

ja men du får väll äta ditt då ? du uppskattar aldrig det jag gör


oskar säger:

meh, känner bara inte för ärtsoppa


SOMMARLOV säger:

okej men ååh jag som hade anstängt mig men jag kan lägga i lite av pappas bajs i för jag har precis varit på toa


oskar säger:

ja tack älskar dig pusspusspusspuss!


SOMMARLOV säger:

bra älskar dig oxå lilla gubben kom hem nu då !


oskar säger:

men jag vill leka i sandlådan först !


SOMMARLOV säger:

men nej kom hem nu säger mamma Bigitta !


oskar säger:

NEJ JAG VILL INTE


oskar säger:

Tommy får vara uppe till 9


SOMMARLOV säger:

men tommy är ju din låtsaskompis ... han får komma hem till oss ?


oskar säger:

men


oskar säger:

men...


oskar säger:

bwäääääh


SOMMARLOV säger:

sluta nu , NUUUUUUUU KOMMMMMMER DU HEM INNNANN JAG JAGAR DIG MED EN PISKA SOM JAG HAR I MITT SKÅP SOM JAG SLÅR PAPPA MED !


oskar säger:

ooh som du slår pappa med, kinky


SOMMARLOV säger:

sluta jag blir generad KOOOOM NU !


oskar säger:

nej moder


SOMMARLOV säger:

jag har bakat en kaka ..


oskar säger:

jag ska ändå gå ner..


SOMMARLOV säger:

nyttig kaka


oskar säger:

det finns inga! HAH!


SOMMARLOV säger:

joooo mamma har gjort den , jag jagar dig nu ! vi kan leka mamma pappa barn


oskar säger:

okej

oskar säger:

ska inte jag få smisk ? )


SOMMARLOV säger:

jo lite lätt jag äääääälskar dig guuuubbben


SOMMARLOV säger:

jag vill mörda dig just nu bara



oskar säger:

jag är rädd mamma


SOMMARLOV säger:

jaa kom då ska du få mammastutte ?


oskar säger:

JAJA!


SOMMARLOV säger:

kommer du nu då ?


SOMMARLOV säger:

måste köpa bröst mjölk på lidel så jag kan hämta dej ?

oskar säger:

aa gärna


SOMMARLOV säger:

okej kommer


oskar säger:

tack mamma jag älskaj dig mest på hela jorden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0