Jahapp ..

Då har mami och papi gäster och jag känner mig som det ''femte hjulet'' för jag känner inte direkt att jag kan hänga med i deras samtalsämnen, så jag tog den lätta vägen , och gick till datan. Haha tack gode gud för datorer? Jag lyssnar på en skit gullig låt, min press låt , för er som inte vet, emsi @ playahead spana in vetja ;) Haha nej men jag hade inget att skriva om för två sekunder sen.

Måste vara säga att jag måste påminna mig själv ungefär varje dag om att det är sommarlov. Ärligt talat, vaknar jag och tänker jag försov mig , eller fett skönt att det är helg! Men jag har ju för fasiken helg i tio veckor! Haha jag har inte fattat det än. Så himla skönt! Men tyvärr måste jag bara klaga lite på .. Ja helt enkelt människor. Haha ja, för att ;

Hela vintern går man och klagar på kylan och säger att man längtar till sommarn. Sen kommer sommarn och så säger man att man kommer sakna klassen och så , att det är sorgligt att man inte kommer träffa dom och splittras. Det är ju jobbigt, verkligen, men se det positiva i saken! Det är sommarlov! Sen så den andra, humhum till en speciell person, men det är när det är kallt så är man ååååå varför är det inte soligt blablabla. SEN när det är soligt och varmt så är man, meeeeeeeeeeen guuuud skulle det inte kunna regna nu? Snälla sluta klaga och gilla läget! Haha tack för mig ! ;)

// en söt och glad emsi



Jag för några veckor sen. tyckte bilden vart lite småkul sådär! x)


sådär tänkte man ju hela tiden om alla läxor och prov :p

Min absoluta bästavän, (bild 07 världens bästa år) mitt allt verkligen!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah! när du skrev: meeeeeeeeeeen guuuud skulle det inte kunna regna nu?, hahahah tänkte du på mig, visst? x)<333333333333333333

2009-06-14 @ 10:06:39
URL: http://nathuu.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: hahahahha, men nu hatar jag det här pissvädret emma, hahahahahha <333333333333333333333333

2009-06-14 @ 22:04:06
URL: http://nathuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0