Nu har emsi vaknat ;)

Okej, om jag ska vara ärlig har jag vart vaken gaaaanska länge men i alla fall så åt jag&jonna alldeles nyss lunch, pytt i panna á la emsi. Haha vart faktist skit gott, hemligheten är att ha grillkrydda på ;) Då blir det skiiit gott. Men nu håller jonna på att fixa sig, och jag tänkte skriva ett litet inlägg. Jag kommer vara ute hela dagen, men jag tror jag slänger in nått på kvällen! Härligt va ? Men nu tänkte jag slänga in en liten outfit, ( eftersom jonna har webb :D ) Haha tur för er va babes ? Men i alla fall , hörs antagligen ikväll, kyyysss! / emma pemma



Blå & vit randig tröja - gina tricot
Vitt långt linne - gina tricot

Kommentarer
Postat av: emil & vendela

sv; tack. eran blogg är också jättebra :)

2009-06-24 @ 13:09:44
URL: http://emewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0