Press på mig ? :O

Jahapp, nu vart det ju lite press på mig känner jag , måste ju skriva när nicole är borta .. Men för alla söta läsares skull, så kan jag väll! Igår var jag och natha och såg på bio, '' I love you, man'' haha faktist jätterolig! Men tyckte också synd om killen , för själva filmen handlade om att han skulle gifta sig och då kom han på att han typ inte har en enda manlig vän som kan vara hans best man! Så då börjar han typ gå på ''mans dejter'' för att hitta en bästis, haha riktigt roligt. Sedan händer det lite skit, och blablabla, kan ju inte sitta och berätta hela filmen. (!)

Men innan så hade ju jag skrivit lite, men tyvär har jag inte bilder för antingen ligger dom på nathas kamera eller mobil ;) Så , jag lovar att lägga upp dom så fort jag har fått dom! Men nu får jag lägga in en annan bild på mig och natha istället.
Men puss på er alla & jag lovar att skriva när inte nicole kan! / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0