NICOLE IS HOME

så gud vad statiken har sjunkit men det kommer ju igen nu när man är home ! mitt lag ( enskede f95 u )
åkte ut i a slutspel fyfan , mot ett dåligt lag med en full domare men aja ! vi tar gothia istället .
hoppas ni har haft det bra .

äntligen är pelle hemma JIPPI !  haha ,
sitter och kolla på mtv och har just vaknat men ,

vem var ddet som ringde i går 10000000 miljarder gånger ?
SEN någon Marcus holmberg what?

johanna när du ser det här riiing mig med basta !  Jag har inte så jätte mycket att säga har typ inga bilder men får ta något kort eller något haha,
juste en sak som va då fukking roligt vara discot , shiit vad vi dansa med alla och så vilka här kan elverketdansen som hanna haha :p  (DRIVER) 

saknar min emmiiii , mitt lyckopiller 

detta köpte jag igår : 
                      
linne tub typ


 bikini men ser inte bra , men men



kjol ser bra ut på

great lash mascara



 köpte mer men orka inte ta kort :P
aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0