vänska = kärlek ? mycket värt att läsa!

åh alla ska ju sluta blogga på sommaren jag kommer inte heller ha tid men men om det är dålig dag klart man kan vara inne och lite då ! ska ju på massa cuper gothia roslagens örebro och ska till barcelona och kommer ha massa träningar och träffa alla och sol & bada , fan har inte köpt bikini än :O men får fan ta och göra det !
helgens planer :
fredag: ska göra en sak (privat)
lördag: ska jag göra lite sen kanske sova hos johanna och mysa
söndag: ska jag och laget sälja bullar och massa och sen har jag match en väldigt viktig match oxå !


jag kommer sakna en person som jag har känt ett tag som det var bara vi två ! men nu e allt åt helvete , men jag vetinte men jag saknar den tiden , men även fast jag har dom bästa kompisarna kvar så även det känns som hela mitt hjärta är inte helt eller vd men ska säga , det är värt att tänka på . jag vetinte men jag får försöka att hitta en väg ut.
på min lyckokaka stod det ju : din visdom kommer att hitta en väg ut ! så jag antar att det får stämma.


måsta foolk som jag gillar bo långt bort ? va varför guud ? skoja nä men det är ju sjukt konstigt , jag tycker att det är lite skumt att det händer. jag vetinte men har ni träffat någon som ni gillat jätte mycket med det funka inte pga. att ni inte kunde hålla kontakten eller att det var för långt till varandra så att det blev jobbigt , jag älskar en som bor långt bort men jag kommer aldrig tappa tagit och låta den personen försvinna så är det & du vet vem du är

eller killar som alltid är upptagna vad är det förnågot så kan det ju inte funka tex. fotbollsträningar hela tiden ! eller skejta eller simma ?
det är ju jobbigt om man inte kan träffas så ofta .
vad betyder ordet kärlek för er killar & tjejer ?
för mig betyder det ; någon som bryr sig håller om en "no matter what" eller någon som man alltid tänker på !

något att tänka på ! vänskap & kärlek är viktigt !


Kommentarer
Postat av: nora

haha hmm, vem simmar mycket ? <33

2009-06-04 @ 22:11:19
Postat av: Anonym

ja vem gör det ?

2009-06-05 @ 11:30:13
Postat av: Anonym

jag

2009-06-05 @ 15:23:06
Postat av: Anonym

vem `är du ?

2009-06-05 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0