Beroende ? ;O

Jag tror ärligt talat att jag är beroende .. UTAV EN FILM ! seriöst, twilight måste vara den bästa, eller i alla fall en utav dom bästa filmerna jag någonsin sett. haha jag hoppas jag inte tråkar ut alla med alla dessa inlägg, men jag säger bara en grej; Jag skulle vara överlycklig , mihihi. Jag älskar att bara sitta och läsa inlägg på folks bloggar, se hur folk lever sin vardag, olika klädstilar, och massa bilder på balla bilder, eller söta människor.

Haha nu kanske man inte kan klassa in sig själv som söt, eller jo , alla borde ju ha bra självförtroende, tycker det nästan är sorgligt med folk med dåligt självförtroende, och det är mycket roligare att umgås , med bra för att jag trivs med folk som trivs med sig själva. Fast det finns ju förstårs folk med för mycket självförtroende, som man blir riktigt irriterade på ..

Haha omg , nu har det precis hänt en typiskt emma grej. Jag bytar samtalsämnen hela tiden! Jag bah kommer in på en grej och börjar snacka om det. & juste, jag har en grej att berätta som jag ''glömt'' eller inte orkat jag venne riktigt. Men whatever. Haha, jag har köpt en rosa mössa :O Jag har alltid haft svårt att hitta bra mössor, och nu hittar jag en när det börjar sommar ? Aja, jag är lite skum. Nä, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Pysäääään / emi


Kommentarer
Postat av: Angelica

söt bild gumman!

2009-05-14 @ 20:03:03
URL: http://angelicaevalindeberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: okej då kontaktar jag henne! <3

2009-05-14 @ 20:10:07
URL: http://angelicaevalindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0