Från emmmmaaa

Hejsan alla söta bloggläsare.

Hoppas allt är bra med er. För med mig är det super. Haha, idag är det torsdag, och jag brukar alltid fullkomligt hata torsdagar, men i dag kändes det som om dagen gick riktigt fort, men jag orkade inte vara ute, så jag gick hem. Känner mig riktigt dålig, jag borde vara ute det är fan aaaaasfint ute :O Så sitter jag inne framför datan ... Men känner mig trött och sliten , och måste ju hinna/ orka med allt i helgen he he. Har lite planer. Imorrn ska jag cykla till enskede skolan och möta stoffe, sen ska vi till gubbängsskolan och möta natha , jennifer och typ emma tror jag .. :P Eller nån annan som jennifer känner. Haha. Menmen. Vi får se vad vi gör, you never now :$ Haha men kul får vi väll i alla fall. Sen är det ju träning. Jag kanske skriver ett litet schema över helgen i ett senare inlägg. Menmen, nu får ni lite bilder. Pyssääään / E 


Bild från helgen, färgade minimarshmallows, så himla söta !

Min favorit film nu, bild tagen själv och det vart inte bra x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0