grönalund

hello nu är det så att jag var på grönan igår min mina bvs nora och johanna , börjar med att vi ska åka insaine och det var typ ingen kö först så vi ställer oss där då frågar nora killarna bakom om dom tkr den är läskig då säger dom nja i allafall nora & johanna börjar hålla på med dom och så visar sig att insaine inte kan starta för det blåser för mycket , så vi går ut  så frågar vi om dom vill åka med oss så vi går och äter och vi frågar dom svarar och tvärom men aja rätt trevligt , sen så går vi tillbax och vi är ju tre då säger nora " den som frågar om nummer får sitta bredvid mig och inte ensam ," jag frågar skiit snabbt om jag kan få det jag får deras nummer och så yeees jag behöver inte sitta själv haha så johanna får sitta bredvid någon kille men jag får oxå 20 kronor av markus typ eller något och dom garvar så jag frågar varför dom skakar på axlarna aja , vill veta var det var!!! men sen så är ddetbara jag johanna och nora så vi åker allt och såklart flirtar med alla -.- men en super kul heldag på grönan från 10.40 till halv 8 :) 
lägger in bilder imorgon hah :)

Kommentarer
Postat av: wille

du skrev inget om när vi sprang ifrån er? tööönt -.-

2009-05-12 @ 17:57:26
Postat av: Anonym

haha tönt aa §

2009-05-13 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0