hann visst med ett inlägg :)


( Jag och freja , barndomsvän! <3 och jag vet inte riktigt vad jag gör, tror jag hoppar :P)

Idag ska jag ju som sagt åka i väg på cup och trodde inte att jag skulle hinna skriva ett inlägg, men det gjorde jag. ;) Haha som ni märkt .. Alltså , jag förstår fall ni tyckte det var skittråkigt, men min humor ... Ja , det finns inga ursäkter. Men som sagt ska jag på cup och medans jag är på cup kommer vi få gäster och dom ska låna mitt rum , so guess what ? Jag måste städa! Uschuschusch! Städa är det jobbigaste som finns. Plus jag har typ inte packat klart .. Samling på IP klockan fem .. Jag hinner! :) Bara inte datan distraherar mig .. Men så fort inlägget är klart så stängs den av.. Om jag lyckas med det haha. Jag har börjat leva på min data tror jag , i can't live with out it .. Not good. Men nej , alltså jag måste stänga av .. Men det var lite för er att läsa i alla fall, hihi. Puss på er, och ha en bra och mysig helg. Det ska jag ha! ;) / emiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0