Helg planer / E




Emmas planer för helgen ;

Fredag ; Skola till 13.15 sedan skynda mig för att träffa sköna människor och ha kul
Efter träning, cyklar dit med jennifer, och hem med .. Rakel kanske ? Får höra ;)

Lördag ; Gå upp tidigt för att ha teatergenrep ( som ni kanske inte visste att jag gick på ) sedan
efter det ska typ sofia ta navelpiercing, och då ska jag kanske följa med om jag kan.
Sedan antingen sover jag över hos nån människa, antagligen eller nån hos mig.


Söndag ; Ska gå upp tidigt och göra mig fin ( HAHAHAH ) och äta ordentligt för att jag ska
till grönan gratis :D Ska åka dit upp träffa massa underbara människor, haha
åker gratis för att jag är skolpolis och alla andra skolpoliser också. Blir mycket saker
att åka, måste pröva insane.

Jepp this is my helg. Skulle väll egentligen behöva plugga nån gång också, men jag får väll klämma in det. Haha, puss på er !

Kommentarer
Postat av: jennihfer

thiih tack emma sötnos :D<3333333

2009-05-14 @ 16:42:28
URL: http://jennihfer.blogg.se/
Postat av: nathalie

oh darling, you don't know who I love? haha, nej men jag äälskar dig emma :) haha min norrman, från oslo. & min sötaste syster :)<3

2009-05-14 @ 16:58:40
URL: http://nathuu.blogg.se/
Postat av: nathalie

Nej, sötnos du är allt för gullig. Jag finns här för dig med i alla lägen. Jag lovar! Samma sak här, det är bara att ringa! Jag älskar dig, tro på dom orden..<3

2009-05-14 @ 18:08:46
URL: http://nathuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0