I'm sick -.-

Usch, jag är sjuuuk! Var försig det igår också, men hade ingen ork alls till att skriva. Men idag är dagen jag verkligen inte får vara sjuk! Jag har teater-uppvisning todaaaaay ! Och jag ska typ vara en av huvudrollerna ............... Jag har lite panik dära alltså. Jag måste gå ändå hur dåligt jag än mår ... Hellu, tror ni att jag vill svika dom andra ? :O Nej , även om jag har typ 38 i feber så går jag dit, and nothing can stop me ! Bättre sjuk nu än under sommarlovet, eller hur ? Aja, måste erkänna att jag ser ganska fresch ut trots sjukdom. Så det är ju great ! Aja, ska försöka stoppa i mig nått nu, eller kolla film kanske .. Har ingen aning faktist ! Att man ska få hjärnstopp när man redan är sjuk ? Vad är det här för orättvis värld vi lever i ? Hahaha, nej nu ska jag ta och bestämma mig ;) Pöss på er ! / sjuka emma.



Från min absoluta favorit film, den är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0