jag är glad idag sommar väder

guud vad jag känner mig lycklig idag ? vetinte varför men jag har liksom ändå varit lite mensig hah , jag och matilda lekte lite , jag bodde på lidingö och stureplan ! och pprata skiit högt hade solglajor i högsta hugg och skämde säkert ut oss hah och sen gick vi hem till mig och nu satt jag just med simone men hon gick just ska på träning snart :D men nu är det så att jag är på toppen humör så ring bara !

dagens höjdare: jag lekte steekare
dagens bitch: matilda
dagens sköning: Simone
dagens snaggade och rakat bort ögonbrynen: Niklas :O
dagens frisyr :  bulle
dagens smink: mascara och lite puder
dagens bästa : Nicole hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0